Usługi
dodatkowe

FAQ

1) Czy adres instalacji Internetu musi być zgodny z adresem zameldowania Abonenta?

Odp. Nie, adres instalacji Internetu nie musi być zgodny z adresem zameldowania. 

2) Jakie dokumenty są niezbędne do zawarcia umowy?

Odp. Do zawarcia umowy potrzebujemy tylko dowód osobisty.

3) Jak długo trzeba czekać na założenie Internetu?

Odp. Podpisanie umowy wraz z montażem następuje w ciągu pięciu dni roboczych od daty zgłoszenia.

4) Jaki jest koszt aktywacji i montażu Internetu?

Odp. Koszt aktywacji i montażu Internetu może wynosić tylko 1 zł (zależnie od długości umowy i wysokości miesięcznego zobowiązania). Szczegółowe informacje dotyczące kwoty aktywacji można znaleźć w podsumowaniu na stronie http://geckonet.pl/oferta/dom/internet .

5) Jak zalogować się do Panelu Klienta?

Odp. Aby zalogować się do Panelu Klienta, będziesz potrzebować ID Klienta i PIN – oba ciągli liczb znajdziesz na swojej umowie. Więcej na ten temat przeczytasz w tym miejscu: http://geckonet.pl/faq/jak-zalogowac-sie-do-panelu-klienta .

6) Gdzie mogę sprawdzić stan mojego konta?

Odp. Saldo oraz wszystkie faktury VAT za usługi internetowe można sprawdzać logując się do Panelu Klienta, dostępnego pod adresem http://panel.geckonet.org . Można tam również wydrukować swoje faktury,  a także sprawdzić poprawność swoich danych osobowych.

7) Jak zmierzyć prędkość Internetu?

Odp. Artykuł dotyczący tego jak prawidłowo zmierzyć prędkość Internetu znajdziesz w tym miejscu: http://geckonet.pl/faq/jak-wykonac-pomiar-predkosci-internetu.

 

ZADZWOŃ DO NAS

52-511-10-11

LUB NAPISZ

info@geckonet.pl