1) Czy adres instalacji Internetu musi być zgodny z adresem zameldowania Abonenta?
Odp. Nie, adres instalacji Internetu nie musi być zgodny z adresem zameldowania.
2) Jakie dokumenty są niezbędne do zawarcia umowy?
Odp. Do zawarcia umowy potrzebujemy tylko dowód osobisty.
3) Jak długo trzeba czekać na założenie Internetu?
Odp. Podpisanie umowy wraz z montażem następuje w ciągu pięciu dni roboczych od daty zgłoszenia.
4) Jaki jest koszt aktywacji i montażu Internetu?
Odp. Koszt aktywacji i montażu Internetu może wynosić tylko 1 zł (zależnie od długości umowy i wysokości miesięcznego zobowiązania). Szczegółowe informacje dotyczące kwoty aktywacji można znaleźć w podsumowaniu na stronie https://geckonet.pl/oferta/dom/internet .
5) Jak zalogować się do Panelu Klienta?
Odp. Aby zalogować się do Panelu Klienta, będziesz potrzebować ID Klienta i PIN – oba ciągli liczb znajdziesz na swojej umowie. Więcej na ten temat przeczytasz w tym miejscu: https://geckonet.pl/faq/jak-zalogowac-sie-do-panelu-klienta .
6) Gdzie mogę sprawdzić stan mojego konta?
Odp. Saldo oraz wszystkie faktury VAT za usługi internetowe można sprawdzać logując się do Panelu Klienta, dostępnego pod adresem https://panel.geckonet.pl . Można tam również wydrukować swoje faktury, a także sprawdzić poprawność swoich danych osobowych.