Nowa platforma telewizyjna - kobieta oglądająca TV

Nowa jakość telewizji – przełączamy Cię na nową platformę!

19 marca 2025

Szanowni Klienci, pragniemy poinformować, że w najbliższym czasie przeprowadzimy proces migracji wszystkich dekoderów na nową platformę telewizyjną. Zmiany te wprowadzamy, aby zapewnić Wam jeszcze lepszą jakość usług, bogatszą ofertę kanałów oraz wygodniejszą obsługę telewizji.

W tej chwili z nowej platformy telewizyjnej korzysta już około 130 klientów i cieszy się jej możliwościami, także jest to system, który zdał egzamin w praktyce. Począwszy od dziś, na nową platformę telewizyjną będziemy przełączać około 20 klientów dziennie – dzięki temu proces będzie przebiegał stopniowo i w sposób kontrolowany.

Lista programów, EPG z nadawanymi programami na nowej platformie telewizyjnej Geckonet
EPG z nadawanymi programami

Co może się wydarzyć w trakcie migracji?

W większości przypadków migracja przebiega bez zakłóceń i po zakończeniu procesu zobaczycie od razu nową platformę telewizyjną. Jednakże w niektórych sytuacjach może wystąpić:

  • krótka przerwa w dostępie do Internetu,
  • czarny ekran TV,
  • zatrzymanie dekodera („przywieszenie”),
  • ekran oczekiwania na listę kanałów.

W takich sytuacjach prosimy o wykonanie prostego kroku – wystarczy wyłączyć i włączyć dekoder z prądu. W 9 na 10 przypadków to wystarczy, aby cieszyć się możliwościami nowej platformy telewizyjnej.

Co zrobić, gdy reset nie pomoże?

W przypadku, gdy nowa platforma wciąż się nie pojawia, prosimy o wykonanie poniższych kroków:

Instrukcja krok po kroku:

  1. Na pilocie dekodera wciśnij kolejno: s.info, 4, 9, s.info lub FN, 4, 9, FN (w zależności od modelu pilota).
  2. Pojawi się okno „Przywrócenie ustawień fabrycznych” – naciśnij OK.
  3. Wybierz język – strzałkami w dół znajdź „Użyj języka polskiego” i zatwierdź OK.
  4. W oknie „Ustawienia sieci” wybierz:
    • „Potwierdź połączenie Ethernet” – jeśli dekoder jest połączony kablem,
    • lub „Wybierz sieć Wi-Fi” – jeśli korzystasz z Wi-Fi, wybierz swoją sieć 5G, wpisz hasło i zatwierdź.
  5. Następnie wybierz „Aktualizacja oprogramowania” – kliknij OK.
  6. Jeśli posiadasz nowy dekoder, pojawi się okno „Pilot zdalnego sterowania Bluetooth” – wybierz Dalej i OK.
  7. W kolejnym kroku wybierz kontynent „Europa” oraz strefę czasową „Warszawa” i kliknij OK.
  8. Przy ustawieniach kompensacji ekranu – kliknij OK (jeśli obraz jest prawidłowy).
  9. Na końcu pojawi się komunikat „Konfiguracja zakończona” – naciśnij OK.

Po wykonaniu tych kroków dekoder powinien automatycznie przejść na nową platformę.

Główne menu telewizji Geckonet
Wygląd głównego menu bez załączonego programu TV

Nowa platforma telewizyjna to:

  • bardziej intuicyjne menu,
  • szybsze działanie,
  • nowoczesny wygląd,
  • możliwość organizacji i zarządzania własnymi nagraniami,
  • dodatkowe funkcje, które wkrótce Wam zaprezentujemy.

W razie jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.