
Nowa jakość telewizji – przełączamy Cię na nową platformę!
19 marca 2025Szanowni Klienci, pragniemy poinformować, że w najbliższym czasie przeprowadzimy proces migracji wszystkich dekoderów na nową platformę telewizyjną. Zmiany te wprowadzamy, aby zapewnić Wam jeszcze lepszą jakość usług, bogatszą ofertę kanałów oraz wygodniejszą obsługę telewizji.
W tej chwili z nowej platformy telewizyjnej korzysta już około 130 klientów i cieszy się jej możliwościami, także jest to system, który zdał egzamin w praktyce. Począwszy od dziś, na nową platformę telewizyjną będziemy przełączać około 20 klientów dziennie – dzięki temu proces będzie przebiegał stopniowo i w sposób kontrolowany.

Co może się wydarzyć w trakcie migracji?
W większości przypadków migracja przebiega bez zakłóceń i po zakończeniu procesu zobaczycie od razu nową platformę telewizyjną. Jednakże w niektórych sytuacjach może wystąpić:
- krótka przerwa w dostępie do Internetu,
- czarny ekran TV,
- zatrzymanie dekodera („przywieszenie”),
- ekran oczekiwania na listę kanałów.
W takich sytuacjach prosimy o wykonanie prostego kroku – wystarczy wyłączyć i włączyć dekoder z prądu. W 9 na 10 przypadków to wystarczy, aby cieszyć się możliwościami nowej platformy telewizyjnej.
Co zrobić, gdy reset nie pomoże?
W przypadku, gdy nowa platforma wciąż się nie pojawia, prosimy o wykonanie poniższych kroków:
Instrukcja krok po kroku:
- Na pilocie dekodera wciśnij kolejno: s.info, 4, 9, s.info lub FN, 4, 9, FN (w zależności od modelu pilota).
- Pojawi się okno „Przywrócenie ustawień fabrycznych” – naciśnij OK.
- Wybierz język – strzałkami w dół znajdź „Użyj języka polskiego” i zatwierdź OK.
- W oknie „Ustawienia sieci” wybierz:
- „Potwierdź połączenie Ethernet” – jeśli dekoder jest połączony kablem,
- lub „Wybierz sieć Wi-Fi” – jeśli korzystasz z Wi-Fi, wybierz swoją sieć 5G, wpisz hasło i zatwierdź.
- Następnie wybierz „Aktualizacja oprogramowania” – kliknij OK.
- Jeśli posiadasz nowy dekoder, pojawi się okno „Pilot zdalnego sterowania Bluetooth” – wybierz Dalej i OK.
- W kolejnym kroku wybierz kontynent „Europa” oraz strefę czasową „Warszawa” i kliknij OK.
- Przy ustawieniach kompensacji ekranu – kliknij OK (jeśli obraz jest prawidłowy).
- Na końcu pojawi się komunikat „Konfiguracja zakończona” – naciśnij OK.
Po wykonaniu tych kroków dekoder powinien automatycznie przejść na nową platformę.

Nowa platforma telewizyjna to:
- bardziej intuicyjne menu,
- szybsze działanie,
- nowoczesny wygląd,
- możliwość organizacji i zarządzania własnymi nagraniami,
- dodatkowe funkcje, które wkrótce Wam zaprezentujemy.
W razie jakichkolwiek problemów zachęcamy do kontaktu z naszym Biurem Obsługi Klienta.