Jesteśmy do Twojej
dyspozycji

Zapoznaj się z przewodnikami, odpowiedziami na najczęściej
zadawane pytania i artykułami z naszej bazy wiedzy.

Pytania i odpowiedzi Kontakt

Skorzystaj
z panelu klienta

Twoja wiadomość szybko trafi do odpowiedniego działu, a dodatkowo będziesz mieć wgląd w historię zgłoszenia.

Panel klienta

Najczęściej zadawane pytania

Nie, adres instalacji Internetu nie musi być zgodny z adresem zameldowania.

Do zawarcia umowy potrzebujemy tylko dowód osobisty.

Podpisanie umowy wraz z montażem następuje w ciągu pięciu dni roboczych od daty zgłoszenia.

Koszt aktywacji i montażu Internetu może wynosić tylko 1 zł - zależnie od długości umowy i wysokości miesięcznego zobowiązania. Szczegółowe informacje dotyczące aktualnej kwoty aktywacji można znaleźć w podsumowaniu Twojej oferty.

Aby zalogować się do Panelu Klienta, będziesz potrzebować ID Klienta i PIN – oba ciągli liczb znajdziesz na swojej umowie. Więcej na ten temat przeczytasz w tym miejscu: https://geckonet.pl/pomoc-i-obsluga/jak-zalogowac-sie-do-panelu-klienta/

Saldo oraz wszystkie faktury VAT za usługi internetowe można sprawdzać logując się do Panelu Klienta, dostępnego pod adresem https://panel.geckonet.pl. Można tam również wydrukować swoje faktury, a także sprawdzić poprawność swoich danych osobowych.

Artykuł dotyczący tego jak prawidłowo zmierzyć prędkość Internetu znajdziesz w tym miejscu: https://geckonet.pl/pomoc-i-obsluga/jak-prawidlowo-wykonac-pomiar-predkosci-internetu/.

Jeżeli chcesz zobaczyć jak korzystać z opcji kontroli rodzicielskiej GeckoParent, przejdź w to miejsce https://geckonet.pl/pomoc-i-obsluga/jak-korzystac-z-ochrony-rodzicielskiej-geckoparent/.

Powodów braku dostępu do Internetu może być bardzo dużo, dlatego specjalnie dla Ciebie poświęciliśmy temu zagadnieniu osobny artykuł, dostępny pod adresem: https://geckonet.pl/pomoc-i-obsluga/nie-mam-dostepu-do-internetu-co-zrobic/

Tak, w naszym biurze przyjmujemy osoby niepełnosprawne. Pełen wykaz udogodnień dla osób z niepełnosprawnością znajduje się w tym miejscu: https://geckonet.pl/pomoc-i-obsluga/ulatwienia-dla-niepelnosprawnych/

Nie znalazłaś/eś odpowiedzi na swoje pytanie?

Przyjdź osobiście
86-170 Nowe
ul. Wojska Polskiego 3
Pokaż na mapie
poniedziałek-piątek:
7:00-18:00
sobota:
8:00-14:00